julen närmar sig med stora steg.

tordsag.. om exakt 6 dagar vid den här tiden sitter iaf jag hemma med nära och kära och äter ett gott julbord, och skall snart kika på kalle anka. Det är inte den känslan kommer ofta eller, haha en gång om året, och det är väl något man ska vara glad över. Alltid vid jul kommer jag att tänka på alla som inte har det som vi.. vad gör om på jul? t ex dom som är hemlösa, som sitter ju ute och fryser och knappt har mat för dagen, medans vi slänger mer än hälften? IBLAND MÅR MAN DÅLIGT. Så jag är glad över det jag har, verkligen :)

I år blire lite annorlunda i vårat julfirande, som förra året har vi ju ingen julgran som sprider lukt i huset, men vi har 2 extra tillskott i släkten som ska dela julmaten och kärleken med oss i år, Markus & Petter. Tror verkligen att detta kommer att bli den mysigaste julen ever, känner det på mig! Och det kunnde inte har blivit bättre nu när pappa är hemma också.
Skulle aldrig kunna ha tanken att fira jul utan pappa och sitta och tänka på att han sitter nere i Libanon helt själv på självaste julafton när man ska vara med nära och kära.

Finns verkligen ingenting som jag kan klaga på nu, mitt liv rullar som det ska och det känns helt otroligt!
jag älskar mitt liv och folket som finns i det
<3

speciellt min käre Petter Hedlund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0