äntligen fredag!

som vanligt är det alltid skönt med helg, och som alltid går veckora oerhört fort. Är väl inte långt tills man är 70 heller, hmm! men iaf helg nu, slipper skolan iaf i 2 dagar, alltid lika underbart. I helgen har jag inte så mkt planerat, idag blir lugnt tror jag, förhoppningsvis! Men imorgon ser det ut att bli lite partaaj, planerat har jag också gjort! Petter Jone Alix & jag. blir säkert bra, kan väl bara hoppas på det bästa!

dom ringde idag angående rättegången, det blir ingen! :S fattar ingenting, dom ringde för ca 3 veckor sedan och förklarade att dom slarvat bort korten på mig som dom tog efter misshandeln, det är väl tjänste fel? om jag inte minns fel? jaja, kan inte göra så mkt åt saken, mer än säga att det är skönt att det inte blir nått. Har haft ont i magen och funderat på det, men nu behöver jag inte oroa mig längre.. sköntskönt! och dessutom slipper dom dra upp min kära maja där.. japp! och glad är jag för det!

nu ska jag inte sitta här och skriva 3494894747 miljoner meningar. utan göra nått vettigare, man vad? vet jag inte än!

pette hedlund, är iaf min favorit!


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0