hejlördag!

idag är det lördag, och igår var det party! riktigt trevligt.. :)
idag vet jag inte riktigt vad det blir, men det blir då lugnt iaf tror ja! Var ju planerat med tjejerna iklassen idag, men vet ju inte riktigt hur det blir eftersom att vi inte hittat någon fest, och gymnasiefesten vägrar man ju gå på! USCH, bara massa små fjortisar som springer runt och vinglar och hånglar vilt med alla. INTE MIN STIL! nepp, så antligen fest med tjejerna eller lugnt med Petter :) nu är iaf Petter och tittar på en lägenhet, hoppas han får den! PAPPA ÄR I BLGE, han är hemma när som helst, ska bli så roligt att träffa han! var ju nästan 2 månader sen tror ja.. jag har världens bästa och modigaste pappa! jaja, nu ska jag kika lite tv, och vänta ivrigt på han! herrå

petter hedlund <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0