IUSCH

fan va sur jag blir, skrev precis ett skit långt blogg inlägg, men trök fel så allt försvann! NYBÖRJARE..
haha jaja ska väl försöka att göra om allt då, om jag en kommer ihåg vad det var jag skrev om! ;)

idag är det iaf fredag, var ledig idag, så har bara tagit det lugnt med petter och shoppat lite, sen har vi ätit på nya mcdonals och myst.. sen försök att fixa petters iphone, men det gick ju som det gick, nu äre ny telefon som gäller!
Jaja, ikväll ska iaf petter ut och käka, och jag ska med ina och co och dricka lite vin och umgås! ALLTID LIKA TREVLIGT.

imon kommer pappa hem också.. ingenting kan bli bättre nu, allt rullar på som om jag levde i paradiset!
jag är så lycklig, aldrig kännt att det varit så här bra förut, men alltid när jag säger det så går allt åt helvete.
Men du äre sant, allt är super bra! världens bästa kille, världens bästa kompisar, världens bästa liv <3
japp, ingenting kan blir bättre, bara att pappa kommer hem imon!

nu måste jag kila, tyvärr. Majsan och Janne kommer ju hit och hämtar mig snart, och jag som inte ens hunnit klätt på mig ännu! jag är bra duktig jag, dessutom saknar jag lilla MIMMI! <3

herråååå!


ingen får mig att känna
som du gör - du är bäst
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0