måndag

None

måndag, men inte äntligen måndag. Önskar att det kunde vara helg lite till, så man kan sova! HELT slut, vaknade halv 5 i morse, jag & petter tror ja var lika pigga, gick inte att sova, men tillslut somnade petter, men mina ögon va klarvakna, så kikade på miami ink, och vet inte alls när jag somnade, vet iaf att jag inte var så jäkla pigg på att gå upp när klockan ringde på kvar i 9.. jaja sånt är livet! skulle klippt mig idag, men det vart inget av.. allt vad fullbokat, fasen! skolkort imon och allt. får se om jag blir med eller inte.. blir ju aldrig bra ändå.. haha! IDAG vet jag inte riktigt vad som händer mer än att jag vet att jag ska köra med pappa.. 2 veckor och 4 dagar kvar.. mums, kan inte bli bättre! längtaaaaaaaaaaar..

sitter just nu och dunkar the fray - trust me och tänker. Tröttnar aldrig på den låten!
nej nu pratar mig mage med mig och säger att den är hungrig.. så ska kila. herråå ^^

Looking for something I've never seen.
Alone and I'm in between,
The place that I'm from and,
The place that I'm in;
A city I've never been.
But I found a friend or should I say a foe?
Said there's a few things you should know.
We don't want you to see.
We come and we go.
Here today, gone tomorrow.














When you're older, You might understand.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0