onsdag

onsdag: idag är det sista onsdagen Harry's har öppet i sina gamla lokaler, vill egentligen dit men känner att jag inte riktigt har råd nu, var ju i gbg i helgen och brände dom sista pengarna för månaden, men inte så himla långt kvar tills nästa peng kommer på kontot!

Skolan började igår, kändes helt okey måste jag säga, fast vissa i klassen inte har någon hjärna och är dumma i huvudet, är det ändå där jag har min trygghet, i tjejerna! Cissi sandra sandra filippa maja <3
Idag har jag kört på körskolan klockan 09.00 i morse! DUKTIG FLICKA att jag kom upp.
Imorgon blir det skola igen, ska bara ta reda på när jag börjar så jag kan komma i tid.

En dag kvar, sen smäller det!
Mickis inflyttningsfest på lördag också, ska bli roligt att se hur sötnosen har det när
hon äntligen har flyttat hemifrån för första gången, själv! =)

nu ska jag titta fridrott, sen åka och äta kebab om en stund!
PUSS *

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det som inte har någon hjärna?!

2009-08-26 @ 12:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0