lördag

ojojoj, tiden har runnit iväg och jag har inte skrivit något..
min födelsedag har rullat förbi och jag har hunnit bli hela 19 år, så alla 18-åringar kan dra! ;b
Hade födelsedags"party" i lördags. trög förfest, vissa var ju sura! men fan vad jag o Ella röjde
på Åh senare på kvällen, riktigt lyckade kväll.. men vart lite mkt alkohol.. ;b

slutade prktiken i torsdags. på lördag har jag en "intro" dag, sen börjar jag jobba! = PENGAR. åker förmodligen till Grekland igen i sommar, eller om vi tar gran canaria i jan-feb..
ska ju med petter med os till slovakien 2011 och den vancover 2015 ;) så pengar behövs.

jaaharudu! =) idag är det iaf lördag, har varit och inhandat lite berka.. Tesseluskan kommer hit
senare sen ska vi förmodligen på någon förfest, sen på bishoparms och snacka massa skit!
girlsnight tonight med andra ord

:
)

tiden har verkligen rullat förbi.. 04-05-06-07-08-09-10 snart! fiifan.. ;)
håller tummarna för sälen över nyår nu!!!
hejdå

patetiska människa, sätter "dissar" lista på bloggen "dissar folk som inte kan sminka sig, lär er" LÄR DIG SJÄLV FÖRST. haha

GREKLAND,

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad härligt att åka till Grekland. Det är mitt absoluta favoritland.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt gott nytt år! (hoppas att det blir Sälen för dig över nyår)

2009-12-26 @ 20:17:38
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0