alla <3:ans dag

idag är det lördag den 14 febuari och det menas det med att det är alla hjärtans dag.
dagen började bra, vaknade till världens finaste väder, Yipieee tänkte jag, åkte lite skoter
men fick så himlans ont i ryggen så jag blev hemma hela dagen, petter och jonas kom
tillbaka efter ca 3 timmars åktur, petter hade köpt ett jätte stort chokladhjärta och det
var tillochmed choklad i hjärtat, plus en ros så sött så!

nu har vi precis varit på Mcdonalds eftersom att alla fik var stängda.
Klockan 8 ska vi allesammans och äta på HC och ta någon öl..

nu ska jag försöka platta mitt yberblöta hår efter en härlig dusch på HC
eftersom att vi inte har något vatten i stugan, ingen toa eller ingen dusch.

alla har vi våra problem, men ibland får man nog.
men nu måste det bli ändring, och det vet jag kommer gå bra.


EMMA, VÄRLDENS BÄSTA!


Kommentarer
Postat av: emmsiii

du är ännu bättre hjärtat ! <3

2009-02-14 @ 19:20:14
URL: http://ehagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0