my love, my heart, my everything <3

PETTER HEDLUND
om det skulle komma en enda tvekan om att förlora dig, skulle jag göra allt för att hålla kvar.
Du är det bästa i mitt liv, det bästa som finns. Med dig är jag hel, med dig mår jag bra.
jag är så otroligt lycklig över att få ha dig i mitt liv, jag älskar dig utav hela mitt hjärta, och ingen kan någonsin stoppa det vi har tillsammans.
Du är mitt hjärta du är mitt allt, kan inte tänka mig en vardag utan dina andetag intill mig, din närhet och dina underbara kramar. Du är allt jag någonsin önskat mig och jag vill dela allt med dig. Det kommer aldrig finnas någonting som kommer kunna förklara hur mycket jag älskar dig Petter Hedlund, aldrig! du betyder så mycket och allt allt allt
Du har mitt hjärta i dina händer, och jag vet att du tar hand om det, som ingen annan någonsin skulle göra. Du gör allt helt för mig, du får mig att vilja gå upp, du får mig att må så underbart bra, har aldrig träffat någon som dig, du är bra bättre bäst älskling. Allt jag önskar mig har jag fått, dig <3

Your smile is heavenly
I don't deserve all the love that your giving to me
Your touch makes it hard to breathe
the shiver's around me now, you're so fine

The heart is pumping for my life
the mind is happy and I,
I will love you 'til the day I die


du & jag
<3

mitt hjärtaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0