onsdag

idag är det onsdag, och sitter på första lektionen i skolan, utan lärare vilket känns heeelt meningslöst. kunde lika gärna varit hemma och tagit sovmorron känns det som. jaja finns inte så mkt att göra nu..

läste värsta hemska saken igår innan jag skulle lägga mig, om  n kille som sitter inne 3 år 6 månader för att han misshandlat sin fru. usch.. och han bor i falun.. det finns kräk, men det finns ju alltid 2 sidor.
Så jag hade värsta mardrömmarna inatt om att han hängde sig o skit, fyfan och jag stod och såg på allt. usch, sen att jag hade värsta dyra bikinin och världens snyggare bil. ja fifan och jag crousade runt :)
hihi, vaknade imorse och tillomed älsklingen gick upp, vi hade nypkalas vilket resulterades i blåmärken!

Jaja, ser fram emot att komma hem idag och slockna på soffan. JA!
våran stoora sköna soffa, finns det nå bättre eller? NEJ!

jag älskarej <3
du är det bästa som finnas, utan dig är jag ingenting
PETTER HEDLUND

kryssning snart igen? hope so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0