thailand

hittade lite mer kort från när jag var i Thailand med min familyy <3
korten är inte så bra eftersom dom är tagna med min trasigt telefon :P
men tänkte att det skulle vara roligt att lägga in dom!


innan utgång på green mango på koh samui i thailand
jag i thailand
innan utgång på green mango på koh samui i thailand
mums
på båten från koh tao till koh samui, känner värmen av att bara titta på kortet!

på båten från koh tao till koh samui, fasen va varmt det var, helt underbart!
hamnen på koh tao
hamnen på koh tao
på koh tao
på ön koh tao, en dykar ö satt o väntade på båten tillbaka till paradiset koh samui
aldrig varit med om mer regn i helt mitt liv än vad det var på denna ö fiifan säger jag.
lämnade pappa här i 4 dagar så han fick ta sitt dykcert, medans vi stekte och bada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0