tisdag

idag är det tisdag och jag tycker att dessa två dagar har gått i räserfart, hihi!
idag tog jag en hel dag med farmor, det var mys. inhandlade en kokbok och lite annat.
Imorgon är älsklingen ledig så då blire det nog lite skoter och mys på runn eller i Bjursås.
party med tjejerna snart, inte alls långt kvar, längtar! snart är alla med i 18- klubben ( . Y . )

mitt hjärta har skenat iväg och förklarat för mig att det blivit ännu kärare :)
wiiie, aldrig kännt så här med någon, jag älskar älskar älskar älskar älskaré!

du får mig att må så bra bra bra bra bra bättre bäst!

jaja nu ska jag kila, ska titta halv åtta hos mig. Petters kompis är ju med ;b
chingeling :*

jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig petteeeeer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0