-

idag har han åkt, min pappa, men jag vet att han kommer hemom ca 5 veckor, och att han då blir hemma länge länge.
fast hur mkt jag än tänkte så, så går mitt hjärta på högvarv. orolig, men jag vet att min pappa är bäst, han klarar allt! :)

jag har börjat tveka, vrf gör man det? hur kan man sakna något som egentlien inte var någonting?
ibland är det svårt, fast jag inte tänker så mkt på det.. men ändå, ibland är det så och det får vara det!

Mkt som hänt i mitt liv just nu? nej, slutat snusa iaf, vilket känns bra, men fortfarnade nikotin ruset ibland,så jag vet att jag inte ska göra det, men slutar med en cigg lite då och då, fast jag inte ens tkr det är gott, bara för att lugna ner mig lite tror jag. Det var mitt nyårslöfte, fast jag vet att men egentligen inte ska säga sitt nyårslöfte vill jag ju skryta med hur duktig jag är, får se hur länge det håller :)

Jaja, julen och alla vad det nu än heter har rullat förbi nu. Julafton var underbart, med petter & släkten <3
Juldagen var vi ut på krogen.. etageee! haha vart annars när man är 18 i falun? (A)
Nyårafton, käkade jag och Petter med Petters pappa Hans och hans kompis Jan-ove (tror jag han heter), sedan gick vi hem, och det kom hit lite folk, sen efter ett tags drickande här, drog vi vidare till etagee, och jag fick min efterlängtade nyår kyss på verandan omringad av alla fyrverkerier :) mysigt, fick faktiskt rysningar i hela kroppen! sen hemgång och en varmt bad med baby på natten, guuud så mys det var, fast det kanske var lite väl mkt alkohol med i bilden, men det ska väl vara så när man har första nyårsaftonen som 18åring :) hihi, japp!

faaaaaan, just nu hör jag att mitt huvud ropar NIKOTIN, men jag orkar inte, jag ska stå emot! inge snus iaf.. fast man är rätt bra sugen när man har en hel dosa liggandes i jackfickan ;P MEN NEJ IDA! jag ska vara duktigflicka :P

nej nu ska jag inte sitta här längre utan ta mig någonannanstans och vänta på att Petter färgat och klippt klart sitt lååånga hår. ska ut och ta lite luft.. i brist på annat.. :) hejdå så länge

och pappa, jag älska dig <3 finns alltid vid din sida där nere, alltid!

världens bästa pappa.  en karl jag älskar utav hela mitt hjärta  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0