Fredag

Äntligen helg är det första jag tänker på när jag ser att det är fredag. Kan inte säga annat än att denna vecka har gått riktigt jäkla fort, det är ju skönt, men är rädd att helgen kommer gå lika fort den också.. och angående helgen har jag verkligen beslutsångest, tjejerna ska ut på partay imorgon, men jag vet inte riktigt om jag är pigg och pepp nog för det, ser hellre fram emot en hemma kväll med massa godis? hmm, ändå känns det som om man missar värsta grejen.
jaja, ska inte sitta och grubbla mig på det, precis som jag grubblar mig på allt annat tror jag är inne i en grubblingsperiod, men den ska jag snart gå ur ;)

Jag längtar tillbaka till sälen, jag vill dit nu nu nu nu. Bara mysa framför brasan :>
finns inge bättre än att spendera tiden med dig där uppe petter hedlund <3

ja, idag är det exakt 10 månader tills jag fyller 19 år.
En riktigt  obeydlig ålder, fattar inte riktigt varför man inte kan fylla 20 direkt istället.
Precis exakt till när jag ska sitta och skriva mitt jäkla arbete om Reiki, alltid samma sak. Ingenting blir
gjort, det enda som blir gjort är på hemma plan. Fattar inte varför det är så svårt att koncentrera sig i skolan
varför jag inte bara kan skriva klart och vara klart i tid någon gång. faean, men nu ska jag fan lägga manken
till och verkligen försöka bli klar i tid, japp! och visst fan ska jag lyckas nu :> Wieiiiiiie.

saknar min petter hedlund, som förövrigt ligger hemma i den sköna mjuka varma sängen och myser och susar.
önskar verkligen jag kunde dela det med han, men ska inte klaga mär man går gratis i skolan, men ändå 1 ½ år kvar!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0