hej hej söndag.

oj oj oj är min ord om helgen, dagarna har bara rusat iväg och här står man och det är redan söndag, sikken osis!
trött är bara förordet på vad jag är just nu, så jag fattar egentligen inte varför jag inte går och lägger mig, ;)

men har väl tvångstankar på att skriva av mig som vanligt hihi :P
idag har jag och petter varit i Hedemora och kikar på en skoter, skit snygg varen, och därav priset! haha
får se om det blir affär eller inte, håller tummarna iaf!
imorgon är det måndag och det är väl början på helvetet igen, nytt schema som ser ut som guds arsle. fifan!
men jag har väl inte så mycket val mer än att orka, har ju teckenspråk 6 timmar i veckan, sen ska körkortet hinnas med också, körigtkörigt.. men sånt är LIIIVET!

Sälen i slutet av veckan, det får väl vara en belöning av hur duktig jag kommer att vara i skolan dom sista veckorna innan skolavslutningen! jag ska då iaf försöka ;) svårt när man själv börjar halv 9, och killen ligger i sängen och fortsätter att sova, kan ju ibland se så frestande ut att man själv hoppar ner är igen, och somnar av misstag! :P

jaja ska kila nu, herråååÅÅÅ!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0