måndag

måndag kan inte säga annat en omtummlande måndag? jahadu, men fått förklarat nu så nu hoppas jag och vi andra förståss, att du förstår hur vi menar och vad vi vill med detta,och detta för ditt eget bästa för att vi verkligen bryr oss, men nu är det din tur att visa att DU bryr dig .. kan väl inte säga mer än att jag hoppas det fungerar och blir som förut :) för jag saknar ditt gamla jag.

Sammanfattning av helgen: Sälen vart det, för hela slanten.. min plånbok ekar förtillfället.. men roligt vare! :) HC i lördags, alltid lika trevligt och alltid lika bra musik, och nu med ännu trevligare sällskap, Jonas & Evalinda. Tack för en trevlig helg allesammans, hoppas den går att göra i repris framöver, men då med bättre väder i sikte.

PAPPA KOMMER HEM OM PRECIS EN MÅNAD IDAG!
OCH GLAD ÄR JAG FÖR DET.. =D

skoter skoter skoter skoter, finns inge roligare. Vare sig det är vattenskoter ellet snö, men måsta säga att några procent extra ligger på vattenskoter, sol varmt och älsklingen ute på sjön :) finns inge bättre. det var ju så vi träffades första gången.

Måste bara skriva.. kommer ihåg den kvällen vi träffades Petter, jag satt i slussen och drack lite öl med co. bl a min gamla kille.. men han gick hem men det ville inte jag, och då frågade Ella mig om jag ville följa med henne jone och dig och åka vattenskoter, som jag aldrig gjort förut.. jag satt mig på den.. och kramade om din midja, redan då var jag fast vid dig, din lukt din närhet.. var ute hela natten, kom hem halv 5 och allt jag tänkte på dom veckorna var dig.. tills jag fick träffa dig igen, måste väl tacka Ella för att hon frågade mig om att följa med och åka vattenskoter, annars skulle i aldrig stå där vi står idag :) JAG ÄLSKAR DIG PETTER HEDLUND <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0