onsdag

måste bara slänga ur mig, inte vart jag ett dugg förvånad över hur du valde ditt såkallade "val" som du nu sträng ansvarar oss för att ha bestämmt att dt är. har inte kommentarer där längre, varken om saken eller om dig eller om oss och våran vänskap som en gång fanns där.. besviken är ett ord för beskiver mig så bra när jag tänkte på dig, ursäkta ordspråket men så jävla besviken.. men har bestämmt att inte grubbla tankarna i det nå mer, för det får mig bara på dåligt humör.

nu är det mystime med älsklingen som väntar tror jag, eftersom att klockan är 22.48 och jag knappt hunnit fått en puss idag :) så ska kila iväg till andra sidan soffan, eftersom att den är 700 mil lång, ja så heråååååå!


JAG HAR PANIK, JAG VILL GÖRA EN PERSONLIG BLOGG LAYOUT, MEN INTE FAN VET JAG HUR MAN GÖÖÖÖÖR!
PANIK, min är så tråkig och .. allt som tillhör det ordet.

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0