petter hedlund, mitt hjärta <3

gårdagen: började med att jag och Petter gick till olearys och käkade och drack en öl. sedan gick vi hem, jag fixade mig och petter slappade i soffan, jag drog till emma och tittade in hennes nya lägenhet, sen kom ella och vi tryckte i oss allt för mycket beailys, vart äckligt till slut inge mer sånt på läänge! :) sen drog vi ner på stan och in på etage eller ja SLITAGE, tkte dom hade mycket finare och bättre förut, innan dom gjorde om.. helt klart! söp mig full och dansade? var inte mycket att hylla för. Inge mer etage på ett halv år, inge mer alkohol heller, tröttnat på det.. så jäkla värdelöst.. aja kvällen slutade med att lat som jag är, tog en taxi från stora torget hem till mig och petter, streckan kanske är högst 900 meter, och det gick på 80kr, men kännde inte för att gå hem själv igår, hellre 80 kr än en buske med en äcklig gamal gubbe.. kom iaf hem, och la mig i sängen och somnade lika snabbt. Vaknade av en kramande Petter i morse, men han stack och åkte skoter i boda utanför rättvik. så nu har jag städat hela lägenheten som vanligt när jag är själv hemma. Dammtorkat dammsugit och rentorkat med rengöringsmedel på ALLA ytor, allt verkligen glänser, så nu ska jag unna mig att ligga i soffan till älsklingen kommer hem.. sen får vi se vad som händer ikväll, ingenting planerat, skönt! hejdå

jag har insett att du är det bästa jag har, det enda jag VILL ha.
Vill aldrig förlora din närhet, vill aldrig förlora dig vid min sida.
jag älskar dig mitt hjärta, och det menar jag verkligen
du är mitt allt petter hedlund
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0