torsdag, petter <33333

ibland vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen, vad jag ska tycka eller ens tänka?
grubblar jag för mycket eller är det verkligen något fel? är det för mkt begärt att begära att man ska få lite kärlek?
att det är för mkt begärt att ens partner ska visa kärlek för att man ska känna sig älskad?
jag har varken svar på frågorna eller svar till mig själv, vilket känns lite jobbigt just nu.
BARA EN FUCK DAY IDAG, ingenting är som jag vill att det ska vara, och det känner som om ingenting nånsin kommer
bli som jag vill att det ska vara.

ett litet + i kanten är iaf att pappa ringde idag,
blir alltid lika glad när det står pappa libanon
på telefonen när det ringer, :) snart är du hemma.

vill inte sitta här och  beklaga mig mer nu, utan ska nog lägga över min bekymmer på något annat istället,.
mitt huvud behöver skolarbete nu, inte någonting som får mig att grubbla och tveka hela tiden..

allt jag vill ha, är lite kärlek.

Helgen? festa? men klassen, vilket jag inte gjort på år och dar egen min egen uppfattning.
Kanske skulle det vara bra att få umgås med tjejerna som verkligen får mig att må som bäst
på fritiden lite också, för jag vet att alla andra gånger vi har varit ute så har vi haft så jävla roligt.

None
ha en så jävla bra dag, min kväll vart precis förstörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0