fredag 20 mars

äntligen är det helg, men vad ska man göra denna helg tro? nyktert tror jag det blir eftersom att jag typ har bott på harrys den senaste tiden! ;b man skall inte klaga i onödan! Sitter iaf i soffan med datorn AFV chips och fanta, kan det bli bättre? dont think so :*

Svenska skidspelen spelas på lugnet denna helg, har sådan tur att jag och petter bor granne med kungen denna helg, han bor 2 hus ifrån oss rätt så status om jag får säga vad jag tycker! :) haha,

Skolan rullar på, fick reda på att om jag ger krut i religionen nu så har jag chans att få ett VG i slut betyg! :P
bra bra bra bra bra!

ska kila nu, har annat för mig..
åre snart..

Kommentarer
Postat av: Maja

duu , är det okej om jag länkar dig från min blogg =D <3

2009-03-28 @ 13:00:48
URL: http://ottesenmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0