onsdag

mitt liv bara glider på nu, nästan som om det kör om mig i ytter filen men absolute ingenting man ska klaga på!
skolan rullar på och jag känner att jag äntligen har fått grep på alla arbeten som jag ska ta mig i kragen och göra klarta, vilket jag tror kommer gå bra, bara jag lägger manken till och gör det. När jag väl kommer in i skrivandet och skriver skolarbeten blir det riktigt bra text, och verkligen en djup text, något extra jag har! ;b

FREDAG, ska ut med tjejorna - cissi o majsan har ju fyller eller ska fylla 18 denna vecka :*
så party med dom i bjurs, sen buss in till etage där vi förtsätter våran underbart roligt kväll!
LÖRDAG, blire att köra med pappa på dagen, sen ska jag med petter till hans kompis marcus på fest
SÖNDAG, ska jag köra mer med pappa så jag blir säker att jag får göa halkbanan! hihi

jaja nu ska jag springa in i duschen och överraska min älskling som ligger i badet.
sen blir väl film time, en varm macka och sen blir det sängen. snowboard imorgon, yippiee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0