sommar måndag

idag har det varit forspaddling och bågskytte. Och forspaddlning är ju lika med årets första bad pus brända axlar! :)
haha, bågskytte var ingenting jag rekomenderade men men, trök!

Annars har det väl inte hänt så himla mycket mer än att jag har insett vilka som är idioter och vilka som inte är det!
mitt och petters liv rullar på och vi lever det lyckligt. Detta förhållande är verkligen något som jag kan se mig leva i, i 80 år till.. kan se mig och petter sitta på verandan på framsidan till våran fina herrgård nere vid vattnet med barnbarnen som springer runt. Blir inte annat än glad när jag tänker på det. dröm dröm bli sann, snart! okey? pengar på fredag! Sen ere ju falukalaset om en vecka och sen hörni SKOLAVSLUTNING; syrran tar studenten och jag får pina mig ett år till i skolan, men varför klaga? det finns ju ändå inte jobb nu, så jag går gärna kvar och det med ett stort leénde på läpparna!

ska inte sitta här och nörda mig som alla bloggfjortisar! ;)
utan kika in min otroligt underbara kar som just nu står och är sexig i garaget!
jag älskar dig min petter johan hedlund <3

ps. pappa åker till Libanon om en vecka! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0