måndag.

en måndag fylld av snuviga näsor onda halsar och irriterande kommentarer, så ser man måndag ut just nu!
men tjafs behövs väl ibland kanske, kanske är bra för att lätta på trycket! jaja, men känns inte bra i magen iaf..
längtar tills petter kommer hem igen så jag kan kasta mig i hans armar och krama honom.

SKOLAN, har rätt mycket där nu, eller så känns det som det bara.. många stora arbeten som vi börjat med som man drar med sig hem i balhuvudet varenda dag/kväll/natt.. jaja men sånt är livet. Studentmössan beställd nu iaf, så nu är det bara studenten som fattas, men inte alls långt kvar! ska ut på apu om inte så många veckor, sen är det jul, sen är det januari då är det bara 5 månader kvar.. vilken kanske låter långt men tänker man på hur fort dessa veckor gått som gått sen jag började skolan efter sommarlovet känns det som en vecka, men det har typ gått ca 6 veckor! =)

nu vet jag inte vad jag ska göra, har iaf satt upp mål i mitt liv vad jag ska göra framöver.
ska väl hålla mig sysselsatt framtills att jag hör att ytterdörren öppnas, hoppas det blir snart!
för jag vill inte vänta en evighet att pussa & krama den som betyder mest!
jag älskar dig petter, jag gör det verkligen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0