onsdag

då var det äntligen kväll då, eller ska man säga så? mja, får iaf sova snart! =)
Sugen på att ta mig en krogvända, men känner att jag inte riktigt har råd, förmodigen utgång i helgen om jag mår bättre! men väntar bara på ett samtal som jag väntat på hela veckan.. RING!
Varit hemma från skolan 2 dagar nu, känner att jag inte är pigg alls, sover inget pga av att jag hostar o snuvar, men ska lägga mig tidigare idag, eller ska försöka iaf.. nu kom petter precis  in i vardasrummer med sitt Nintendo 64 dom legat i garderoben i 10000 år, men nu skall det spelas. Kanske kommer det ett argt inlägg senare ikväll för jag är ju som sagt en riktigt jäkla dålig förlorare.


kan inte sluta störa mig på vissa personer. alltså jag är blond har rosa färg i luggen med hallå jag fattar ingenting! hon skriver att hårfärg inte har något med hjärnan att göra, men jag ska säga en sak, du har rätt! Det spelar ingen roll om du är brunett rödhårig eller blå, du är lika blåst ändå! så dra inte ner oss äkta blondiner på samma linje som sig, det blir ju pinsamt! : )


detta måste vara världens snyggaste par, tillsammans alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0