Onsdag

Onsdag, lillördag med andra ord men det är ingenting jag tänker vara med i idag!
Att jag är sjuk och aldrig blir frisk är en fråga som jag ställer mig, jag brukar alltid vara sjuk typ 1 dag sen bli frisk på en gång? jaja, inge allvarligt hoppas jag iaf!
Idag har jag och bby städat och tvättat bilen både invändigt och utvändigt SKIT STOLT, ska ju sälja den på fredag :( en tår i ögat faktiskt. Sen har jag haft fullt upp med att packa kläder i flyttkartong ska ni flytta om ca 3 veckor.. drygt men skit kul! =) ska bo i hus, nu är det iaf klart, det blir hus iaf vilket jag tycker är en lättnad. Något eget, något så att grannarna inte kan ringa och klaga varje gång man har fest, eller att grannarnas barn ska grina och skrika klockan 7 på morgonen! Nu blire ändrig på det iaf..

Sitter ofta på datorn och läser olika kändis-bloggar (minst 3 ggr per dag). Jag kan inte sluta skratta, dissie kissie paow eller vad fan som heter, så jävla patetiskt, speciellt kissies.se läser jag varje dag men inte för att det är bra utan för att hon S K Ä M M E R ut sig själv totalt? jaa.. finns inte ens ord för henne, eller för alla andra som blogg-bråkar, så undehållande att läsa så jag kan sitta i timmar! Samtidigt bidrar man ju dom med pengar ;b

ska börja blogga mer nu, för min egen skull!
skönt att skriva av sig när man har något i tankarna..
=) hejdå, så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0