söndag.

äntligen söndag, kan man säga så?
haft en helt underbar helg, mkt trevligt folk och glada miner minsann =)
i fredags satt jag hemma í mjukisbyxor och hörde något som skrek utanför
fönstret, det var syrran o Fia, fulla och glada. Bestämde mig att gå över.
Fixade mig på max 10 minuter, gick över drack en öl, sen var jag på etage!
haha, mkt trevligt måste jag säga.. hemagång vid 2..
Vaknade pigg ;) tänkte att nu äre lördag, LUGNT!
men nej, skjutsade pappa o mamma till Anders 50-års fest..
slutade med att jag hamnade där också..
petter hämtade mig vil halv 4 tror jag..
somnade som en stock, vaknade halv 3 idag.
Sen idag har jag bara slappat.
Tog bilen till mcdonalds och åt, sen ica maxi i min ensamhet! =)
nu sitter jag i soffan och tittar på när Petter spelar x-box 360..
jag ska snart bege mig in i köket och göra lite söndagsmat..
KÖTTFÄRSPAJ för hela slanten.. lyxar till med en Cola till..
fast jag inte borde.. har inte tränat på en vecka nu pga av att
jag varit sjuk! feber feber feber, men nu är jag på g igen och ser
mkt fram emot en ny vecka men springning varje kväll! =)
det är det bästa jag vet!

hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0