1 mars

ojojojoj bloggtorka ett tag..
senast den 5 dec - FYIDA!

hmm, vad har hänt?

   - hunnit tröttna på skolan
   - fått min första lön
   - spenderat lön
   - planerat sälen med brudarna v, 11
   - fått studentmössan m,m

ingenting mer nämndesvärt troja.
Som sagt, åker jag Maja Sandra Sara Malin Petter Matte & Johanna till sälen v, 11 - längtar!
fest tor-sön, afterski och HC..
var precis in o kika vad som händer på HC under tiden vi ska vara i sälen:
"Radio 107.5 tar över fjällen. Artister som Alex Sayz, Nexx, Gaby och Basic Element."
låter det inte bra? det tycker då jag iaf - får väl bara hoppas på att man kommer in.
fyller ju som sagt 20 i november, men är ju ändå detta år! håller tummarna.

letar lägenhet för fullt.. men vart finns det en bra 2:a till ett bra pris som inte överstiger 5000 centralt?
GÅR INTE! ska ringa på en nu kom jag på.. så måste kila.. herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0